giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Onsdag

Publicerad 2012-08-29 21:58:00 i Allmänt

Jobbade dag idag och fick inte mycket sömn inatt då jag jobbade kväll igår. Så hela denna kväll har jag suttit i soffan och bara slappat, längtar tills jag får gå och sova! :) Imorgon är en ledig dag så får se vad den bjuder på! 
 
Det ska bli otroligt skönt att få lite sovmorgon imorgon :) Är verkligen helt slut efter denna vecka. 
 
Ett plus för dagen är att mitt blodsocker låg bra under hela jobbpasset  (4,4 - 9,4), vilket ju talar för att det kommer att fungera med sprutor en längre period! Fick dock ett högt blodsocker nu ikväll efter middagen då jag uppenbarligen åt mer mat än jag tänkt plus att det var potatismos som inte är så diabetesvänligt!
 
Imorgon ska jag försöka baka LCHF-bröd som inte innehåller så mycket kolhydrater så att jag kan äta ett mellanmål utan att behöva ta en extra spruta! :) Saknar bra kolhydratssnåla mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela