giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Dec. 13, 2012

Publicerad 2012-12-13 09:06:43 i Diabetes typ 1

Idag ringde klockan 7.00. Jag ska jobba natt idag och då brukar jag gå upp tidigt för att sen kunna sova några timmar på eftermiddagen. Men jag somnade kl 01 igår så jag är ju tyvärr jättejättetrött just nu.

Det enda jag har gjort hittills är att ligga i soffan framför tv:n! Jag borde verkligen städa lite här hemma så jag blir lite mer utmattad så att jag kan somna sen. Det blir ju jobbigt om jag latar mig fram tills det är dags att sova, för då kanske jag inte somnar.. Men jag är så trött just nu att jag nog inte orkar göra något.

Jag vaknade iallafall på 6,0 i blodsocker :) Tog dessutom en urinsticka för att se om bs legat högt i natt. Men den var helt blank så jag har inte haft nån sockertopp. Ibland är det skönt att få det bekräftat då man kanske inte kan vara säker på värdena när man sussar!

Här & nu: morgonrock, leggings och långsockor i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela