giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Julklappar

Publicerad 2012-12-18 20:27:00 i Allmänt

Idag har jag på min lediga dag handlat massa julklappar och slagit in några! :) Lyssnade på julmusik samtidigt som jag slog in dom, så jag skulle få lite mer julkänsla! Känns overkligt att det är julafton om 6 dagar!!
 
Har några julklappar kvar att köpa men börjar bli klar nu iallafall. Köpte små julkulor att hänga på paketen. Jag gillar enkla men gammeldagsa julklappar så köpte allt material i dova färger.
 
 
Men paketen blev inte alls så fina som jag hade tänkt mig, så jag får väl bygga på dom med lite mer krims krams sen! Har bara slagit in 3st, så får fortsätta en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela