giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Knasig dag

Publicerad 2012-12-12 23:04:44 i

Har haft en knasig dag i blodsockernas land! Blodsockret steg till 10 efter frukost, så jag tog mer insulin till lunchen men det steg ändå till 13 och jag kände symtomen komma.. Matt och så. Så fick jag pyttsa i mer insulin och då gav det med sig till en bra nivå!

Lyckades också få ett ganska lågt blodsocker (tog inget bs för jag kände att det var ganska lågt).

Men ibland undrar jag vem det är som bråkar med blodsockret för ibland finns det ingen logik alls bakom vad mätaren visar!

Aja, fick avsluta denna dag med två chokladbitar ur chokladasken här hemma (hihihi) då jag hade 4,9 i bs innn läggdags. Kände liksom att det var på väg neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela