giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

En sömnlös natt, kan man säga!

Publicerad 2012-11-09 08:08:00 i Allmänt

Herregud vilken dålig sömn. Jag som aldrig brukar sova dåligt vaknade kl 4 och somnaden aldrig om! Alla tankar började snurra och speciellt på schemat som ska läggas över jul & nyår. Det är sagt att alla måste jobba en av dessa helger och jag tror att jag har bestämt mig för att vara ledig över jul. Men då vet jag inte hur jag på bästa sätt ska lägga över nyår! :( Sen snurrade massa andra oviktiga tankar också! Jag trodde att mitt blodsocker skulle skjuta i höjden av alla dessa stresspåslag, men konstigt nog påverkades det inte. (?)
 
Aja, jag gick upp när pojkvännens klocka ringde och hoppas nu alltså på att bli trött igen, men det är jag inte! Men jag behöver sömn för jag ska på lunchdejt idag och ikväll på bio. Vem vill gäspa på en bio?!
 
Väldigt fin dag ute iallafall!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela