giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Hej & Hallå!

Publicerad 2012-11-19 09:41:36 i

Nu var det ett tag sen! Har haft en härlig ledig helg med en hel del kul saker gjorda!

Blodsockret har haft höga höjder och riktiga dalar! :/ Har börjat fått så lågt blodsocker ibland att det prickar sig för ögonen och då ligger det riktigt lågt :/ Och sen har rekylerna kommit! Högsta rekylen har varit på 28,6..

Nu måste jag vara försiktigare med insulinet, men jag är ju rädd för höga värden och blir besviken på mig själv om det kommer upp till 10!

En bild från i lördags då jag & en kompis hade vinkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela