giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Såndär skön dag

Publicerad 2012-11-07 19:26:00 i

Ledig dag! Jobbar nästa gång på söndag :) Idag var jag på stan och shoppade stickade vinterkläder & baskläder!
 
Idag kom ett tvåsiffrigt blodsocker (10,2 mmol/L) och det hann nästan gå två dygn sedan det senaste som var på 13,3 mmol/L. Annars har blodsockret legat mest mellan 4-8 de här två senaste dygnen och något på 9 och något lågt :) (men detta är ju vad jag vet, jag ser ju bara de värdena jag tar... Kan kanske rymmas många svängningar där emellan..!?) Därför skulle det kännas super att få pröva kontinuerlig BS-mätning :)
 
När jag kom hem från stan klädde jag mig i min plyschdress som jag köpte för några år sedan för att jag kanske skulle bli extra glad av att mysa i dessa kläder! Haha kanske funkar det, kanske inte! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela