giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Värdena!

Publicerad 2012-11-28 00:45:00 i Dagens blodsocker

Dagens blodsocker:  6,9  6,2  4,1  4,1  7,9.

Det var fina värden idag med, men har varit lite smålåg hela kvällen faktiskt. Som när man blir andfådd av minsta lilla. Men så tänker jag som oftast att det nog går över av sig själv till slut. Haha fast jag vet att det enda som höjer vårt blodsocker är att äta nåt sött..!

Fick ordentligt lågt blodsocker ikväll när jag kom hem, så åt lite favoritchoklad :) Jag har ju tyvärr absurt svårt med druvsocker, tänkte stå ut med känningen på bussen hem men insåg att jag var tvungen att knapra några iallafall, innan chokladen :( Uäk.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-11-28 07:01:37

Samma här, man tänker att det kommer gå över bara man väntar en stund. Allt för att inte behöva ta druvsocker! haha :) Jobbigt när man blir låg hela tiden. Hoppas chokladen gjorde susen! :)

Svar: Ja så dum man är! Jo men det gjorde den :)
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela