giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Den som väntar på något gott...

Publicerad 2012-10-23 09:42:03 i

Och där tog jag sista Levemir-sprutan! För imorgon kopplar jag igång pumpen! :)

Haha, imorse plingade det på dörren 7.50, det var expressbudet som levererade pumpen som jag bäställde igår mitt på dagen! Snabb service eller vad?! :)

Nu får jag snällt vänta otåligt till imorgon med att starta pumpen, då jag inte visste att den skulle vara här redan så tidigt idag. Tog ju därför kvällsinsulinet igår! :)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-23 12:13:25

Oj så lång nål du har haft! Grattis och lycka till med pumpen :) (likadan som min :) )

Svar: Haha ja.. 8mm lång!! Varför inte 5mm? :/ Men nu är min kära pump inkopplad! :)
Gisela

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-24 13:07:21

Jag använde 4 mm:s nålar och jag är betydligt kurvigare än du :) Men tur att vi inte behöver bry oss om nålar nu mera :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela