giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Frost

Publicerad 2012-10-28 08:22:00 i Allmänt

Känslan när man nästan går ensam mot stan en tidig lördagsmorgon efter jobbpasset, wonderful! Jag var jättetrött dom sista timmarna på jobbet (man ställde ju om klockan så att vi jobbade en timme längre...), men blev pigg av att gå från sjukhuset denna fina, soliga, frostiga morgon :)
 
Slottet
 
 
Domkyrkan
 
Fyrisån
 
Slottsparken
 
Nu ska jag snart gå och sova. Hade nyss en kännig, lågt blodsocker, så jag lyxade till det med lite chokladrutor och ett glas mjölk! GODNATT! :)

Kommentarer

Postat av: Sandra i sagarden

Publicerad 2012-10-28 14:09:04

Och hur bra är det inte om man råkar stå i kassakön i en matbutik när man får lågt blodsocker?! Bara att plocka upp en chokladstång på kassabandet ;) hände mig igår nämligen.

Svar: Haha ja då är man rätt tid på rätt ställe ;)
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela