giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Härliga familj, för sjutton! :)

Publicerad 2012-10-19 01:14:22 i Allmänt

Var och shoppade med mamma & Becca på gränby idag. Sen åkte vi hem till mami&papi och myste!! Drack ett glas vin och åt chips och snackade massor massor!

Jag är verkligen inte bortskämd med att mysa med nästan hela min familj samtidigt då Becca har bott i USA i ett år och tvillingsyrran bor i Oslo sedan 2-3 år!!! Nu är Becca hemma i en månad och Sabbe över helgen!! :D

Det är så roligt att bara hänga hela familjen som man känner så bra, man har ju ändå växt upp brevid varandra :) Så härligt och speciellt när det inte längre är vardag liksom... :)

Snodde en bild från Instagram från Becca :P Inte så snyggt när man inte bara kan kopiera bilden! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela