giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Skördens dag

Publicerad 2012-09-12 15:58:00 i Allmänt

Idag har jag skördat prylar på apoteket! En tanke slog mig om varför jag har 8mm långa nålar och inte 6mm... (?)
 


Idag köpte jag äntligen lite Yankee Candles! Det fanns inte så stort utbud på den affären jag var på så det blev inte så mycket. Men jag köpte alltså en lykta som man lägger en doftkaka på som sedan smälter och sprider sin doft i hela rummet! Såg nu att jag har köpt fel blå smak, men den här luktade också gott!
 


 
Smakerna är Clean cotton och Garden sweet pea. Kakorna verkar lukta mycket så blir att köpa massa sånna på Myrra sen, nu fanns dom inte i de blå smakerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela