giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Studiedag!

Publicerad 2012-09-06 19:22:00 i

Så trevligt med att bryta av vardagsjobbet med en studiedag och få se alla jobbarkompisar i privata kläder istället för landstingspyamas! :) Vi hängde på Eklundshof och blev proppmätta då vi fick två fikapauser och även lunchbuffé. 
 
Lite svårt att dosera insulinet vid buffé även om jag försöker hålla nere på kolhydraterna. Fick därför två blodsocker på 11 idag. Men vad gör det? Det är ju sånt som händer..
 
Hehe på förmiddagsfikat avskärmade jag och Sabina oss och satt själva vid en soffgrupp :) Kanske var vi tråkiga som satt ihop hela dagen då vi ändå har känt varandra i 3,5 år och pluggat ihop och nu jobbar ihop. Men vi jobbar ofta om varandra och hinner aldrig riktigt hänga, så vi behövde nog ändå lite kvalitetstid tror jag :)
 


 
Intill denna avskärmade soffgrupp satt ett propert grishuvud! 
 


 
 

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-09-08 00:30:50

Det tror jag med! Så mysigt att bara prata strunt! :-)

Svar: Ja! :) Tänk om dagarna var mindre stressiga, så mycket snack man skulle hinna med ;)
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela