giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Symtombrist

Publicerad 2012-09-22 14:19:00 i Allmänt

Idag fick jag hjärtklappning och kände mig jättetrött och dåsig. Jag mådde inte alls bra. Efter 20 minuter la jag mig i sängen och nästan somnade då jag bara tänkte ta ett blodsocker för att checka av så det inte var alldeles för högt eller något. Och det var tur i oturen att jag gjorde det. För det visade sig visst vara väldigt lågt! Inte konstigt att jag känt mig så dålig innan med hjärtklappning och trötthet. :/ Drack en burk Cola och mådde sen betydligt bättre! =) Läskigt bara när man inte känner av det! Jag fick ingen rekyl av det så det var ju ett märkligt udda superlågt blodsocker.. Men glad blir jag om jag slipper höga rekyler :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela