giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Vår-längtan

Publicerad 2013-04-04 13:00:30 i Allmänt

Nu börjar snön äntligen försvinna och de har sopat grus från vissa gator! :) Solen har lyst senaste veckan och det känns som att våren är på god väg! Jag har tagit extra semester 22april i 2 veckor så jag hoppas att det är varmt och vårigt då så jag får mysa i solen och göra fint hemma! :)

Igår åkte jag och köpte små vaser på second hand och köpte med mig en bukett knoppar också. Tog någon enstaka stjälk i varje liten vas :) Köpte 6 stycken små olika vaser så jag har portionerat ut dom i grupper. Även om vi inte har det iordning i stort än så kan små saker ändå piffa upp :)

Nu ska jag jobba kväll och hoppas att blodsockret jobbar ihop med mig idag! Legat bra hittills iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela