giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Jobbhelgen med after work!

Publicerad 2013-02-13 13:34:00 i Diabetes typ 1

Har haft det riktigt hektiskt senaste dagarna då jag jobbat fre-tis. klämde in en after work i lördags mitt bland jobbpassen :) Middag på Katalin, drink på Stationen och utgång på Flustret med roliga kollegor! Fördel att jobba på en så stor avdelning när så många kan följa med! :)
 
Har nog slarvat en hel del med blodsockertagningar och inte varit så flitig som jag brukar med det. Men dom som har tagits har legat bra. Låg dock lågt hela lördagskvällen just för att jag inte tog tillräckligt med blodsocker och samtidigt höftade med insulinet! Men en söt cider löste första låga blodsockret och ett Mc donalds-mål löste nattens värde! :) Men jag blev aldrig full i lördags så blodsockret gick lätt att höja! =)
 
Fina Bina och jag i lördags!

 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-02-13 19:34:22

Vad mysigt ni verkar haft det! :) Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela