giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Överlycklig tjej!

Publicerad 2013-02-07 15:58:00 i Allmänt

Jag och pojkvännen har varit väldigt snåla (sparsamma) i flera månader just för att vi spar så mycket vi bara kan till en stor handpenning! Så shoppat loss har jag inte gjort på länge... Men idag kliade det extremt mycket i shoppingfingrarna så jag kunde inte stå emot! Jag var lite nere innan, men nu är jag överlycklig av känslan av att ha shoppat!
 
Bland annat köpte jag hårinpackning på Body Shop som jag längtar till att få använda. Jag försöker spara ut långt hår till sommaren.. Haha funkar sådär med mitt skandinaviskt tunna hår! Men kanske denna inpackning gör susen :) Och jag köpte även Clean-parfymen Skin, helt underbar! Hehe, köpte fina strumpor och toffsar också, enda sättet att "klä upp" sig på på jobbet i landstingspyamasen ;).
Och detta stickade linne föll mig verkligen i smaken. Passar utmärkt redan nu med skinskor och sånt fint till, men även i sommar till jeansshorts och converse. Värt plagg, ja! :)
Nu hoppas jag på att shoppingsuget har stillats ett tag frammåt så pengarna landar på sparkontot ett tag till tills vi flyttar i vår! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela