giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Trodde att jag var frisk ;)

Publicerad 2013-02-01 21:31:00 i Diabetes typ 1

Haha har haft så fina värden sedan sensorn kopplades bort. Stressande var det att ständigt se blodsockret. Men nu började jag tänka att jag kanske är frisk pga mina fina värden ;) Men ack så fel jag hade. Felräkning och insulinbrist gjorde sitt i förrgår och bevisade hur viktigt Novorapid är för mig. Jag har fortfarande diabetes! Haha otippat..
 
TREVLIG KVÄLL :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-02-01 23:12:43

Va?! Äruu säääker? ;) Haha, skönt att man fortfarande har en partner in crime! Går också och funderar på om jag verkligen har diabetes, behöver inte ta några bolusdoser nuförtiden verkar det som! ;) puss!

Svar: Hehe ja tydligen så är iallafall min kropp säker på att jag fortfarande har det, men inte huvudet ;) Ja jag kommer nog alltid stanna här, så vi kan vara partners in crime all the time! Nej det är ju konstigt hur kroppen beter sig med alla doser hit och dit! :O
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela