giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Typiskt

Publicerad 2013-02-07 18:23:00 i Allmänt

Typiskt att ha diabetes när det kommer ut nya kakor i glutenfri-hyllan! :O Aja, inte varje dag vårt lilla utbud ökar, så det var väl med gott samvete som jag tryckte i mig några kakor tidigare. Blodsocker innan kakorna var 7,8 och två timmar efter var det 5,8. Tog själlvklart insulin till. Även om det kanske blev en osynlig topp däremellan så var det ju ändå fina värden :)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-02-13 19:36:36

Var de med citron goda? Jag har bara ätit dem med sylt och de var underbara! Vill även smaka chokladen men har inte kommit mig för. Jag hatade dem när jag var liten, men måste ändå prova de gl-fria för att se om det är någon skillnad :P Puss på dig

Svar: Nja då är både de med choklad och sylt godare! :) De med choklad är faktiskt jättegoda! :) Nej bara dumt att köpa! :P Har knaprat någon kaka lite här och nu vilket ju inte är det bästa.. :)
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela