giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Chillar lite med diabetesen ett tag

Publicerad 2013-01-27 13:11:00 i Diabetes typ 1

Blodsockret har börjat stabilisera sig från en nyss svängig period. Skönt. Men det är fortfarande mer tvåsiffriga värden än förr och det är helt enkelt för att orken tryter. Jag har kommit in i en diabetes-depp-period då jag inte har ork, lust eller motivation för att lägga all min kraft på att ha fina värden.

Men jag hittar nog snart tillbaka till en skötsam period då jag just nu tampas med skuldkänslor för att jag har kommit av mig. Men jag har fått nog för en stund och känner mig utbränd i diabeteslivet, så jag ger mig en liten stund till innan jag styr den med järnhand igen..! Och då får jag försöka lägga skuldkänslorna åt sidan för att kunna få en liten paus och kunna hämta den energi som krävs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela