giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Jobbigt

Publicerad 2013-07-27 15:31:50 i Sockerfritt

Med LCHF känner jag av blodsocker över 10 direkt. Och jag känner av det mycket också. Extremt jobbigt att bli trött, seg, dåsig, irriterad och att ha den fysiska känslan av högt blodsocker i kroppen varje gång det når 10!! 10 är inte så högt att man är värd att känna av det så här pass mycket... Är vekligen irriterad nu att det blir så här varje gång bs-mätaren visar ett blodsocker på 10. Men nej, det är bara att bita ihop och vänta den timmen det tar innan insulinet fått ner sockret... :(

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2013-08-07 11:40:52

Tänker på dig. Kämpa på....

Postat av: Emilia

Publicerad 2013-10-20 13:14:38

Känner igen mig, hatar sånna känningar när man bara trycker i sig allt :(

Svar: Ja usch! Och det är så svårt att hålla sig ifrån allt ätbart då och rekylen går ju knappt att undvika då.. Men vi får fortsätta kämpa och hoppas det inte faller så lågt så ofta! :)
Gisela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela