giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Full rulle

Publicerad 2013-03-23 11:51:30 i Pump

Jag är lite upptagen just nu och önskar att de lediga timmarna var liite fler än jobbtimmar ;) Vill bara renovera hela tiden! Men denna helg jobbar jag så har jag två lediga dagar efter som jag får måla så mycket jag bara kan! Mycket är mörkbrunt här så vi har startat med att måla några dörrkarmar, lister och ett burspråk vitt! :) Förstår ni vilken skillnad allt det vita gör? Och att så snabbt se en skönhet till hem träda fram ger ju bara mer kraft till att renovera!

Men vi har ett trätak som ska målas inom kort också, men med det är det mycket jobb! Så vi börjar med lite enklare saker att måla :)

Här om dagen skulle jag städa min lägenhet för visningar längre fram.. Och då bara föll hyllan i köket och lämnade efter sig glassplitter, müsli, vatten i en enda röra! Några stressade tårar efter var städnigen igång igen ;) Otur att ha ner allt just vid visningsstäd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela