giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Mysig helg :)

Publicerad 2013-03-10 11:30:14 i Allmänt

Jobbade natt i fredags och sov alltså på lördag dag. Men när jag vaknade fick jag veta att Elise skulle komma hit till Uppsala så jag åkte och träffade henne på stan. Vi hade en riktig mysdag med lunch på ett ställe, fika på ett annat och två vindrinkar på ett tredje ställe :)

Sen mötte jag upp min Mathias för att gå på bio! Vi såg "The Impossible". En sann historia om en familj som var med om tsunamin 2004. Mina ögon tårfylldes gång på gång under hela filmen och den var riktigt känslofylld! Jag rekomenderar den men man ska veta att den inte lämnar en orörd!

Idag är liten slappdag :) ska shoppa presenter idag då M fyller år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela