giselasdiabetes.blogg.se

Detta är en blogg som visar en ärlig bild av hur det är att leva med diabetes.

Fullt upp

Publicerad 2013-05-13 23:40:00 i Diabetes typ 1

Jag har fullt upp just nu! Har haft visningar på min lägenhet och fixat inför det och imorgon kommer budgivningen att rulla igång. Och sen blir det fullt upp med att flytta alla möbler därifrån och placera ut i huset så då kommer energi behöva läggas på sånt!

Men en sak kan vi konstatera! Trädgårdsarbete tar på blodsockret! Fick ladda upp med en kokosboll innan för att även fylla på med mer under. Klart jag hade kunnat ställa ner dosen en timme innan -om jag då hade vetat att jag ville pyssla i trädgården ;) Så det är lite så det funkar med att vara spontan med diabetes! Äta äta äta. Men men, jag krattade massor och planterade ut två blommor på prov också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gisela

Jag är 24 år och har haft diabetes typ 1 i 17 år. Här kommer jag att skriva mest om diabetes, för att det är den kunskapen jag vill sprida, kunskap om hur denna sjukdom påverkar livet och hur det är att leva med denna kroniska sjukdom. Ställ gärna frågor eller lämna en kommentar!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela